- Зареєструватися на сайті. Відразу після входу на сайт і натискання кнопки «Замовити», ви побачите реєстраційну форму. Вкажіть у ній основні дані, такі як тип роботи, що вас цікавить (у нашому випадку – це магістерська), своє ім'я та адреса електронної пошти. Реєстрація необхідна для того, щоб отримати доступ до особистого кабінету та продовжити оформлення заявки.
- Оформити заявку та надіслати її на розгляд. В особистому кабінеті пропонується форма для замовлення. У ній ви вказуєте тему магістерської роботи, її обсяг, рівень унікальності, термін написання та інші вимоги. Бажано надати методичку, згідно з якою виконуються магістерські роботи з філології та інших предметів. Також необхідно надати дані про ВНЗ та курс, на якому ви навчаєтесь, та ваш номер телефону. Оформлена належним чином заявка надсилається на розгляд.
- Дочекатися рішення щодо заявки та визначитися з умовами співпраці. Зокрема, вирішальним є ціна. Якщо вона підходить вам, можна вносити передоплату. Якщо вам здається, що він високий, попросіть підібрати іншого автора. Можливо, у нього можна замовити магістерську роботу з філології за нижчою ціною.
- Сплатити за магістерську. Після внесення передоплати автор приступає до роботи. Він робить перший розділ і надсилає вам. Ви передаєте його на перевірку викладачеві, і лише після цього сплачуєте всю роботу. Для цього ви можете використовувати популярні платіжні послуги Platon або Liqpay. Вони дають змогу заощадити на комісії.
- Надіслати файл із зауваженнями для доробок, які можуть бути внесені як в окремий розділ, так і на всю роботу.
- Залишити оцінку. Ви можете це зробити у своєму особистому кабінеті. Також ви можете залишити зауваження, яке публікується чи не публікується на сайті агентства Магістр.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру