- Пройти просту реєстрацію на сайті агентства Магістр. Відвідувачу сайту пропонується реєстраційна форма, в якій він вказує тип роботи, своє ім'я та адресу електронної пошти для входу до особистого кабінету. Після реєстрації система автоматично переводить його до особистого кабінету для подальшого оформлення заявки.
- Заповнити форму замовлення, вказавши у ній вимоги до магістерської роботи. Основними є тема роботи, її унікальність, обсяг, термін виконання. Більш детальні вимоги вказані у методиці, яка також прикріплюється до заявки. Крім них, клієнт агентства означає, де і на якому курсі він навчається. Для зв'язку із менеджером він залишає свій контактний номер телефону.
- Надіслати заявку та дочекатися повідомлення від агентства Магістр. Воно надходить протягом доби з моменту відправлення. У ньому вказується, чи автор, і скільки обійдеться клієнту магістерська робота. Дізнавшись ціну, він вирішує, чи підходить вона йому і вносить передоплату. Якщо умови співпраці з агентством його не влаштовують, він має право відхилити заявку або замовити магістерську філософію в іншого, менш досвідченого автора.
- Заплатити роботу. Це можна зробити після написання та перевірки першого розділу магістерської. Кошти перекладаються в особистому кабінеті за допомогою таких сервісів як Platon або Liqpay. Це дуже зручно і менш витратно, оскільки використання такого способу не потребує оплати комісії.
- Надіслати зауваження до роботи або її розділу для внесення змін. Якщо не планується зміна плану, ця послуга надається безкоштовно.
- Поставити оцінку автору та оцінити роботу агентства. Також можна залишити зауваження з можливістю публікації на сайті агентства Магістр.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру