- Пройдіть обов’язкову реєстрацію, яка дозволить отримати доступ в особистий кабінет та оформити замовлення. Після натискання кнопки «Замовити», ви заповняєте реєстраційну форму у та вказуєте в ній тип роботи, своє ім’я та адресу електронної пошти.
- Оформіть замовлення у своєму особистому кабінеті. Заповніть форму, вказавши в ній основні вимоги до роботи, такі як тип, тема, кількість сторінок, унікальність тощо. Бажано надати методичні рекомендації. Якщо їх немає, робота буде відповідати загальним вимогам, які встановлені ВНЗ до магістерських робіт. Не забудьте вказати, де та на якому курсі ви навчаєтесь.
- Узгодьте вартість роботи. Протягом доби з моменту подання заявки ви отримаєте повідомлення, в якому буде вказано, чи був підібраний автор, та яку ціну роботи він встановив. Якщо його умови вас влаштовують, ви вносите завдаток. Якщо ні – ви можете замовити магістерську роботу з готельно-ресторанної справи в іншого автора. Він матиме нижчу кваліфікацію чи менший досвід роботи, тому виконає замовлення за більш доступною ціною. Також ви маєте право відхилити свою заявку.
- Оплатіть замовлення. Ви здійснюєте оплату у два етапи. Спочатку вносите завдаток, а після того, як буде написаний та перевірений перший розділ роботи – оплачуєте за другий розділ та частину роботи, яка залишилась. Для своєї зручності використовуйте особистий кабінет та сервіси оплати Platon чи Liqpay. Слід зазначити, що складання плану входить в вартість роботи.
- Відправте на доопрацювання файл із зауваженнями наукового керівника. В рамках плану вони вносяться безкоштовно.
- Оцініть роботу та співпрацю з агентством Магістр. Ви можете поставити оцінку та при необхідності залишити своє зауваження в особистому кабінеті.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру