- Оформлення замовлення починається з реєстрації на сайті агентства Магістр. Потрібно заповнити спеціальну реєстраційну форму та вказати тип роботи, своє ім’я та адресу електронної пошти, яка дасть можливість перейти в свій особистий кабінет.
- Наступним етапом є заповнення та відправка заявки. В ній зазначається не тільки тип роботи, а й інші вимоги: тема, дисципліна, унікальність, термін написання тощо. Для того щоб магістерська відповідала вимогам ВНЗ, слід надати методичку. Треба надати свій контактний номер телефону, курс та назву вищого начального закладу.
- Після подачі заявки слід дочекатися повідомлення, яке надходить протягом доби. В ньому буде вказано, чи відгукнувся на дане замовлення автор, та скільки воно буде коштувати. Якщо ціна влаштовує – можна вносити завдаток, після отримання якого автор одразу приступить до роботи. Якщо вона здається високою, є можливість купити магістерську роботу з лінгвістики у іншого автора. Однак потрібно знати, що хоч і робота буде дешевшою, вона може бути не такою якісною.
- Внесення завдатку - це перший етап оплати. Одразу після написання першого розділу роботи та його перевірки потрібно оплатити другу частину. Найкращий спосіб перевести кошти – платіжні сервіси Platon чи Liqpay. Скористатися ними можна у своєму особистому кабінеті.
- Для внесення поправок автору необхідно надати файл із зауваженнями. Він прикріплюється до вкладки «Доопрацювати».
- На останньому етапі, коли магістерська здана та захищена, потрібно оцінити роботу авторів. Поставити оцінку можна в своєму особистому кабінеті. Також можна залишити зауваження з публікацією на сайті агентства чи без неї.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру