- Реєстрація, яка дає можливість стати клієнтом агенції та отримати доступ до особистого кабінету для подальшого оформлення замовлення. Після натискання кнопки «Замовити» відкривається форма, в якій вказуються основні дані для реєстрації – ім'я замовника, його електронна пошта та тип роботи, яку він збирається замовляти.
- Оформлення замовлення, яке проводиться у власному кабінеті. Зареєстрований клієнт заповнює форму, вказуючи в ній вимоги до магістерської роботи – її тему, предмет, рівень унікальності, обсяг, термін написання та ін. Також він вказує, де саме та який курс навчається. Слід залишити номер телефону. До оформленої заявки прикріплюється файл із методичними рекомендаціями.
- Підбір автора та визначення вартості замовлення, яка залежить від встановлених до нього вимог. Повідомлення з результатами розгляду заявки прийде протягом доби після надсилання заявки. Замовник визначається ціною і вносить передоплату, якщо його все влаштовує. Якщо ціна здалася йому високою, він може замовити магістерську з податкового права іншого автора. Можливо, він не матиме великого досвіду роботи, але зробить роботу за нижчою ціною.
- Оплата всієї роботи, яка проводиться після написання та перевірки першого розділу магістерської. Переказати кошти можна в особистому кабінеті, скориставшись сервісами перевірки Platon або Liqpay.
- Надсилання файлу із зауваженнями викладача, які необхідні автору для внесення поправок. Ця послуга є безкоштовною, якщо вона надається в рамках затвердженого плану.
- Оцінка магістерської роботи, яка виставляється після її здавання та захисту. Замовник може залишити зауваження та попросити, щоб його опублікували на сайті.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру