- Здійсніть реєстрацію. Для того, щоб ви могли перейти до заповнення форми із замовленням, слід зареєструватися на сайті. Натисніть кнопку “Замовити” - вона дозволить вам перейти до форми замовлення. Додайте електронну адресу та власний телефон, які використовуватимуться в подальшому для організації спілкування.
- Заповнення форми. Ми наполегливо рекомендуємо прикріпити методичку або перед замовленням, або на початковій стадії виконання роботи, оскільки це зменшить в подальшому кількість виправлень магістерської роботи. Якщо ж методичних рекомендацій немає - робота виконується за стандартними вимогами передових закладів вищої освіти України. Тема та план магістерської роботи повинні бути затвердженими керівником.
- Передоплата. Оплата за магістерську роботу із статистики здійснюється в кілька етапів. За звичай, їх є два. Однак можна розділити на 3-4 в залежності від кількості розділів магістерської роботи. Повна оплата проводиться по факту виконання замовлення. Для оплати використовуються електронні системи платежів LiqPay чи Platon.
- Доопрацювання. Це необов’язковий, однак можливий крок, про який ми інформуємо наших клієнтів. Всі доопрацювання в межах затвердженої теми та плану здійснюються автором роботи безкоштовно. Всі додаткові доопрацювання, що потребують додаткової оплати, узгоджуються із автором роботи.
- Відгук. Залиште відгук про співпрацю, навіть якщо вам щось не сподобалось у нашому сервісі. Ми публікуємо на сайті всі відгуки. Це дозволить клієнтам розуміти реальний стан сервісу Магістр, а нам дозволить підвищити ефективність виконання замовлень.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру