- Зареєструйтеся. Це необхідна умова здійснення замовлення, оскільки всі комунікативні процеси, а також процеси доопрацювання та завантаження додаткової інформації відбувається через Приватний кабінет клієнта.
- Заповніть форму замовлення. Форма замовлення є стандартизованою. Вона дозволяє отримати стислу інформацію про вимоги до магістерської роботи. Однак адміністрація сервісу Магістр просить при замовленні магістерських робіт долучати методичні вимоги, які дозволять зменшити кількість доопрацювань.
- Оплата. Магістерська робота буде оціненою командою авторів, а загальна вартість буде узгоджена із замовником. За зазвичай, оплата магістерських робіт проводиться поетапно. Перший етап, який дозволяє запустити процес написання роботи, - це передоплата, яка становить близько 30% вартості роботи.
- Доопрацювання. Після оплати та отримання готової магістерської роботи зі страхової справи, її необхідно подати на рецензування до керівника. Слід бути готовим до того, що кожен керівник внесе свої правки, рекомендації або зауваження до магістерської роботи, які потрібно сприймати спокійно, оскільки керівник виконує свою роботу. Усі зауваження необхідно акуратно занотувати або сфотографувати і відправити через приватний кабінет безпосередньо авторові вашої магістерської роботи. Зі своєї сторони, ми гарантуємо, що кількість правок буде мінімальною, доопрацювання будуть виконані терміново, їх якість також буде високою.
- Відгук. Завершення співпраці з нашим сервісом відбувається шляхом надсилання відгуку про якість роботи. Всі зауваження, рекомендації та пропозиції ми опрацьовуємо для того, щоб покращити ефективність нашого сервісу. Кожен відгук публікується на нашому сайті, що дозволяє майбутнім замовником оцінити рівень сервісу.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру