- Необхідно натиснути посилання "Замовити" у верхньому правому кутку сайту “Магістр”.
- Детально опрацювати перший етап "Анкета", обираючи тип замовлення з запропонованого списку - курсова робота. У даному полі важливо зазначити Ваше ім'я, а також електронну адресу для здійснення опрацювання замовлення. Після опрацювання цього поля проходить автоматизована реєстрація на сайті, заодно на вказану адресу надсилається пароль для подальшого входу в кабінет. На цьому етапі потрібно вписати тему курсової роботи та зазначити предмет - інноваційний менеджмент. Значимим моментом у оформленні замовлення є вказання кінцевого терміну підготовки роботи. Рекомендуємо залишати кілька днів до зустрічі із керівником - це дасть вам можливість попередньо вичитати роботу. Тут же необхідно обрати розмір курсової в межах 20-60, а також унікальність тексту (мінімальні вимоги 80%). Якщо ВУЗом передбачаються спеціальні вимоги і є методичка, її потрібно прикріпити. Врахуйте, щоб виконавець розумів потрібну якість курсової, вказується курс та назва закладу освіти. Після заповнення форми, сайт відобразить наближену ціну написання курсової роботи.
- Як тільки замовлення буде опрацьованим менеджерами, з клієнтами контактує спеціаліст для підтвердження завдання та обговорення додаткових важливих моментів, що стосуються оплати. Для того, щоб замовити роботу потрібно внести авансовий платіж у розмірі 50%. Решта суми оплачується по факту виконання роботи.
- У випадку, якщо керівник напише рецензію на курсову роботу і рекомендації щодо доопрацювання, ми передамо їх авторові на оперативне виконання.
- Ми просимо наших клієнтів залишати відгуки про співпрацю. Це дає нам змогу контролювати рівень якості сервісу.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру