- Потрібно натиснути кнопку "Замовити" в верхньому правому кутку.
- Детально заповнити розділ "Анкета", вибравши тип дослідження з запропонованого списку - курсова. В поточному полі потрібно зазначити Ваше ім'я, а також Mail для зворотного опрацювання замовлення. По факту опрацювання даного поля відбувається миттєва реєстрація у сервісі, заодно на залишену електронну адресу пересилається пароль для постійного авторизування. На цьому ж етапі відбувається процедура оформлення замовлення, тут потрібно вказати тему курсової роботи та вибрати предмет - краєзнавство. Значимим пунктом в замовленні є вказання терміну підготовки роботи. Рекомендуємо залишати декілька днів до зустрічі із керівником - це дозволить вам завчасно підготуватися до захисту. При замовленні потрібно вказати кількість сторінок, додатково вказати унікальність роботи (мінімальні вимоги 50%). Якщо ВУЗом передбачаються вимоги, додається методичка, її варто прикріпити. Після заповнення даної форми клієнт зайде в приватний кабінет, де можна здійснити налаштування профілю. У даному розділі відображена інформація про поточний стан роботи.
- Після опрацювання замовлення менеджерами, з замовником сконтактовується спеціаліст для уточнення завдання та обговорення інших моментів що стосуються оплати. Зокрема порядок оплати курсової роботи наступний: слід внести авансовий платіж для того, щоб роботу передали на виконання, а повна вартість курсової роботи оплачується по факту її виконання.
- У разі виникнення доопрацювань слід звернутися до наших менеджерів і надати їм рекомендації чи зауваження керівника.
- Після захисту курсової роботи з краєзнавства слід залишити відгук та оцінити якість сервісу "Магістр".
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру