- Реєстрація на сайті. Для того, щоб зареєструватися, не потрібно заповнювати форми, підтверджувати мейли, паролі. "Магістр" зробив все для того, щоб вам було комфортно працювати, то ж починайте оформлення замовлення із кнопки "Замовити" - а всі дані прийдуть у ваш особистий кабінет.
- Форма замовлення. Правильно поставлене завдання - це вже висока ймовірність якісної роботи. Тому ми наполегливо рекомендуємо не тільки взяти методичку для курсової роботи у ВУЗі, але і затвердити план у наукового керівника, а вже після цього здійснювати замовлення. У формі слід вказати тему, предмет, план, загальні вимоги.
- Платежі. Розрахунок відбувається у кілька етапів. Спершу необхідно внести авансовий платіж - половину загальної вартості курсової. При умові, що переказ буде проходити з використанням платіжних сервісів, які є в особистому кабінеті, обраний виконавець буде автоматизовано повідомлений про розрахунок за замовлення та зможе почати його виконання. Залишкова вартість оплачується по факту написання курсової.
- Доопрацювання. Як правило, курсові роботи потребують перевірки викладача. Щоб передати зауваження на виконання, слід їх надіслати нашому адміністраторові, а він, у свою чергу, скине їх авторові. "Магістр" дає гарантію, що доопрацювання є безкоштовними в межах плану і оперативними. Це ще раз підтверджує актуальність та необхідність затвердження плану перед написанням.
- Відгуки. Ми просимо клієнтів після здачі курсової роботи залишати нам відгуки. Таке правило нам дозволяє постійно покращувати виконання робіт, а також працювати виключно з кваліфікованими виконавцями.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру