- Реєстрація, яка дозволяє отримати доступ в особистий кабінет та замовити контрольну з дипломатії. Після входу на сайт агентства Магістр та натискання кнопки «Замовити» відкривається реєстраційна форма, в якій вказується основна інформація: тип роботи, ім’я замовника та його електронна адреса. Саме електронна адреса, як логін, може використовуватися для входу в особистий кабінет. Також можна зайти, натиснувши посилання, яке надсилається в електронному листі чи смс-повідомленні.
- Оформлення заявки, яке проводиться в особистому кабінеті. У спеціальній формі вказується тема роботи, її обсяг, унікальність, терміни написання та інші вимоги. Бажано надіслати методичні рекомендації, які будуть використовуватися автором при підготовці завдання. Крім вимог до контрольної роботи, надається інформація про замовника: ВНЗ, курс, на якому він навчається, та його номер телефону.
- Визначення вартості замовлення та внесення завдатку. Точна вартість визначається після розгляду заявки замовника. З урахуванням вимог до роботи підбирається автор. Повідомлення з результатами розгляду протягом доби надсилається замовнику. Він приймає рішення щодо подальшої співпраці з обраним автором та, якщо його все влаштовує вносить завдаток. Це половина вартості контрольної роботи. Якщо запропонована ціна здається йому високою, він повідомляє про це менеджера агентства. Той пропонує два варіанти: анулювання заявки та підбір іншого автора, який погодиться на меншу ціну. Досвід цього автора, як і його кваліфікація, можуть бути невеликими. Відповідно, це може вплинути на результати його роботи.
- Оплата всієї контрольної з дипломатії. Переказати гроші можна в особистому кабінеті, скориставшись такими сервісами, як Platon чи Liqpay. Завдяки цьому файл з готовим замовленням завантажиться автоматично. До того, як буде оплачена вся робота, можна ознайомитися з її першою частиною.
- Поправки, які вносяться безкоштовно. Щоб їх зробити, потрібно прикріпити до вкладки «Доопрацювати» файл, в якому зібрані всі зауваження викладача.
- Оцінка, яка ставиться автору за зроблену ним роботу. В особистому кабінеті можна написати зауваження та попросити, щоб його було опубліковано на сайті.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру