- Вхід на сайт, реєстрація та отримання доступу в особистий кабінет. Ця процедура займає декілька хвилин та передбачає заповнення реєстраційної форми та зазначення в ній типу роботи, імені замовника, а для входу в особистий кабінет та отримання листів з важливою інформацією – адреси електронної пошти.
- Оформлення та подача заявки. В особистому кабінеті заповнюється заявка, в якій вказуються вимоги до роботи: тип, предмет, тема, унікальність, термін написання тощо. Також зазначається курс, вищий навчальний заклад замовника та його номер телефону. Разом з заявкою бажано надати методичні рекомендації, відповідно до яких виконуються контрольні роботи з екології.
- Отримання смс-повідомлення з результатами розгляду заявки та узгодження вартості роботи. Якщо вона здається високою, можна припинити співпрацювати з агентством, відхиливши свою заявку або замовити контрольну з екології в автора з меншим досвідом роботи, який виконає її за більш доступною ціною. Якщо ціна влаштовує, вноситься завдаток, який складає половину вартості роботи.
- Переказ коштів на рахунок агентства Магістр. Для того, щоб автор почав виконувати контрольну роботу, необхідно внести завдаток. Після отримання повідомлення про готовність замовлення, оплачується вся робота. Якщо оплата проводиться через особистий кабінет за допомогою сервісів Platon чи Liqpay, файл з роботою відкривається автоматично, без необхідності його скачування.
- Доопрацювання контрольної роботи, яке виконується автором на основі зауважень. Файл, в якому вони знаходяться, прикріплюється до вкладки «Доопрацювати».
- Оцінка роботи автора. Вона ставиться в особистому кабінеті. При необхідності залишається зауваження, яке також може бути опубліковане на сайті агентства.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру