- Зареєструватись на сайті шляхом заповнення реєстраційної форми. Вона відкривається відразу після натискання кнопки «Замовити».
- У формі вказується, який тип роботи цікавить клієнта, його ім'я та адресу електронної пошти. Електронна пошта використовується для отримання важливих листів, а також як пароль для входу в особистий кабінет.
- Оформити замовлення. Після реєстрації замовник переходить до нього автоматично. Він заповнює форму замовлення, де вказує, яким вимогам має відповідати контрольна робота. Зокрема, це стосується її теми, предмета, за яким вона пишеться, обсягу, унікальності, терміну, протягом якого вона має бути виконана тощо. До заповненої формі прикріплюється методика, вказується інститут і курс, у якому навчається заказник. Усе це вирушає в руки.
- Визначення вартості роботи та її узгодження. Менеджери агентства Магістр, розглянувши заявку клієнта, підбирають автора та визначають вартість замовлення. В результаті клієнт отримує повідомлення та приймає рішення про подальшу співпрацю з агентством. Вирішальним чинником є вартість. Якщо вона влаштовує, то оплачується половина роботи. Якщо видається високою – відхиляється заявка. Також можна попросити підшукати іншого автора, з невеликим досвідом чи невисокою кваліфікацією. Контрольні роботи з економіки підприємства у нього можуть коштувати дешевше.
- Оплата. Для зручності клієнтів оплата роботи проводиться у два етапи. Щоб автор приступив до виконання замовлення, вноситься передплата. Коли робота буде готова, оплачується решта суми. Тільки після цього можна скачати контрольну. Найзручнішими сервісами для оплати замовлення в особистому кабінеті є Platon або Liqpay, які не передбачають комісії.
- Внесення безкоштовних доопрацювань у разі виникнення такої необхідності. Для цього автору надсилається файл із зауваженнями. Він прикріплюється до вкладки "Допрацювати".
- Оцінка роботи автора, який писав контрольну роботу.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру