- Після входу на сайт проводиться реєстрація. Студент заповняє реєстраційну форму та вказує в ній тип роботи, який він планує замовити. Також він зазначає своє ім’я та електронну адресу.
- В особистому кабінеті оформляється заявка. Щоб контрольна з лінгвістики була виконана якісно, потрібно надати таку інформацію: тему та назву дисципліни (спеціальності), вказати терміни, що виділяються на виконання роботи, методичні вказівки щодо правил виконання та іншу довідкову інформацію, яка допоможе автору в роботі. Також треба вказати, в якому ВНЗ та на якому курсі навчається замовник. Для розрахунку приблизної вартості замовлення можна скористатися онлайн-калькулятором, який пропонується на сайті агентства.
- Термін розгляду заявки становить одну добу. Після цього замовник отримує повідомлення з точною вартістю контрольної роботи. Він вирішує, чи зможе заплатити таку суму. Для того, щоб автор розпочав роботу, він вносить завдаток. Якщо умови співпраці та ціна за роботу здалася йому неприйнятною, він може відхилити свою заявку. Якщо відгукнеться автор з меншим досвідом роботи чи нижчою кваліфікацією, можна замовити контрольну роботу з лінгвістики до більш доступній ціні.
- Оплата замовлення здійснюється після отримання повідомлення про готовність контрольної роботи. Переказати кошти можна в особистому кабінеті, скориставшись для цього популярними платіжними сервісами Platon чи Liqpay. Якщо вибирати цей спосіб оплати, файл з готовим замовленням завантажиться в особистому кабінеті автоматично.
- Якщо готова робота з якихось причин не влаштувала, можна її повернути на доопрацювання. В рамках гарантій, правки та коригування в контрольні роботи з лінгвістики вносяться безкоштовно.
- Після здачі контрольної роботи замовник може поставити оцінку автору. Також він може залишити зауваження.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру