- Пройдіть реєстрацію. Спочатку натисніть кнопку «Замовити». Перед вами відкриється форма реєстрації, в якій треба вказати тип роботи, своє ім’я та адресу електронної пошти. Електронна пошта потрібна для того, щоб отримувати листи з важливою інформацією. Також ви можете використовувати її як логін для входу в особистий кабінет.
- Оформіть замовлення. В особистому кабінеті вам запропонується форма, в якій потрібно описати основні вимоги до роботи, а саме, її тему, предмет, обсяг, унікальність, термін написання та інші характеристики. Контрольні роботи з маркетингу мають відповідати конкретним вимогам. Ці вимоги є в методичних рекомендаціях, які прикріплюються до форми замовлення та разом з нею відсилаються на розгляд.
- Прийміть рішення щодо вартості замовлення. Вам буде надіслане повідомлення з результатами розгляду заявки. Ви дізнаєтесь, чи відгукнувся автор. Також буде вказана ціна замовлення. Якщо ви погоджуєтесь з ціною, вносьте завдаток. Якщо ні – спробуйте замовити контрольну роботу з маркетингу з менш досвідченого автора за нижчою ціною. Однак в такому разі це може вплинути на її якість та терміни написання.
- Оплатіть роботу. Скористайтесь для цього своїм особистим кабінетом та одним з популярних платіжних сервісів - Platon чи Liqpay, використання яких не передбачає сплати комісії. Робота оплачується наступним чином. Спочатку ви вносите завдаток (половину її вартості). Після отримання повідомлення про її повну готовність, переводите всю суму. Тільки після цього контрольну можна завантажити. Завдаток дає право ознайомитися з половиною замовлення.
- Прикріпіть файл з зауваженнями до вкладки «Доопрацювати». Якщо викладач після перевірки роботи вважав за необхідне внести коригування або, необхідно скласти їх перелік та надіслати менеджеру.
- Поставте оцінку автору роботи. Оцінити його можна в особистому кабінеті. Також ви можете написати зауваження.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру