- Реєстрація на сайті агентства Магістр. Для того, щоб її пройти, необхідно заповнити спеціальну реєстраційну форму. Вона відкривається відразу після того, як користувач сайту натисне кнопку «Замовити». В ній потрібно вказати тип роботи, яка буде замовлятися, ім’я замовника та адресу його електронної пошти (для входу в особистий кабінет).
- Оформлення заявки в особистому кабінеті. В особистий кабінет зареєстрований користувач сайту (тепер вже клієнт) потрапляє автоматично. Він заповнює форму замовлення та вказує, яким саме вимогам повинна відповідати контрольна робота (тема, предмет, обсяг, унікальність, очікуваний термін виконання тощо). Також у формі зазначається, де та на якому курсі навчається клієнт. Разом з нею на розгляд він подає методичку. Якщо методички немає, за основу будуть братися загальні вимоги до контрольних робіт з математики, встановлені в українських ВНЗ.
- Отримання повідомлення з вартістю контрольної роботи. Воно повинно прийти не пізніше, ніж через добу після надсилання заявки. Ціна погоджується клієнтом, після чого вноситься завдаток. Може трапитися так, що вартість роботи здасться йому високою. В такому разі він має право відхилити свою заявку або попросити менеджера агентства Магістр підшукати автора з меншим досвідом, який погодиться виконати роботу дешевше.
- Оплата всієї контрольної роботи. Вона проводиться лише після виконання всього замовлення, про що клієнт отримує повідомлення. Кошти на рахунок агентства Магістр можна перевести в особистому кабінеті за допомогою таких платіжних сервісів, як Platon чи Liqpay. Зняття комісії в такому разі не передбачається. Після оплати можна скачати готову контрольну роботу.
- Внесення поправок, яке проводиться на основі зауважень, файл із якими надсилається автору.
- Оцінка контрольної роботи, виконаної автором агентства Магістр. Поставити оцінку та залишити зауваження, якщо це потрібно, можна в с особистому кабінеті.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру