Для замовлення контрольних робіт зі зв’язків з громадськістю необхідно зайти на сайт агентства Магістр та виконати наступні кроки:
- Реєстрація. Щоб пройти реєстрацію на порталі, потрібно лише заповнити форму, вказавши своє ім'я, адресу електронної пошти та тип роботи, натиснувши кнопку підтвердження. Після підтвердження реєстрації можна використати всі можливості агентства та отримати доступ до свого особистого кабінету.
- Заявка. На кваліфіковану допомогу агентства можна розраховувати після отримання заявки, в якій потрібно вказати свої вимоги, включаючи: тему роботи, унікальність, дату здачі, кількість сторінок тощо. Також потрібно зазначити інформацію про замовника. Крім його імені знадобляться дані про те, де та на якому курсі він навчається, а також його контактний номер телефону. До заявки бажано прикріпити файл із додатковими вимогами.
- Відповідь на заявку. Після обробки даних, замовнику буде повідомлено про вартість та надана інша інформація щодо співпраці з агентством. Якщо вона підходить замовнику, він вносить передоплату. Контрольна робота починає виконуватися лише після передоплати у вигляді половини суми замовлення. Така форма співпраці гарантує її надійність та належний рівень виконання замовлення. Якщо вартість роботи та умови співпраці не влаштовують замовника, він відхиляє заявку. Також він може замовити контрольну зі зв’язків з громадськістю (PR) у автора з меншим досвідом роботи чи нижчою кваліфікацією, який виконає її за доступнішою ціною.
- Оплата залишку. Залишок роботи оплачується зручним для замовника способом. Він може обрати сервіс Platon чи Liqpay та перерахувати кошти через особистий кабінет. Завдяки цьому готова контрольна завантажиться автоматично.
- Поправки. Контрольна робота може бути доопрацьована у разі виникнення такої потреби. Всі необхідні корективи будуть внесені виконавцем абсолютно безкоштовно. Це обов'язкова умова для всіх виконавців, які працюють в агентстві Магістр.
- Оцінка. Якщо автор займався написанням контрольної роботи на замовлення, можна поставити оцінку та написати свій відгук про результати співпраці, будь то рекомендація або претензія. Думка замовника неодмінно зарахується та допоможе полегшити вибір іншим студентам.